Size Nasıl Yardımcı Olabiliriz

Sorunuz mu var?
Sıkça Sorulan Sorular bölümümüzü kontrol etmekten çekinmeyin

Kargo ve Ücretler

Ürünün gönderilmesi ne kadar sürer?

İade & Değişim

Çevrimiçi satın alma iadesi başlatma

Bakım & Tamirat

Bakım - tamirat için neler yapılır?

HIZLI İŞLEMLER

Sıkça Sorulanlar

Garantimiz kapsamında, sizi destekliyoruz. Bu, satın alma tarihinden itibaren 2 yıl boyunca, takınızın malzemesine veya işçiliğine herhangi bir hasar oluşursa ürününüzle ilgileneceğimiz anlamına gelir.

Üst düzey üreticilerle çalışarak el yapımı, sorumlu şekilde kaynaklanan ve uzun ömürlü parçalar üretiyoruz. Ürünlerimizin kalitesine güveniyoruz, bu yüzden 2 yıllık garanti kapsama alanı sunuyoruz. Bu aynı zamanda garantinin normal kullanım ve yıpranmadan kaynaklanan çizikleri (bükülmüş bir yüzük veya kırık bir zincir gibi), ürününüzün yanlış kullanımını kapsıyor.

Lymited.com.tr dışındaki bir satıcı aracılığıyla satın alınan ürünler Lymited’ın garantisi kapsamında değildir. Lütfen ürünleri satın aldığınız şirkete başvurun.

Ürünlerimizin dışarıdaki kuyumcular tarafından üzerinde çalışılmasını önermiyoruz, çünkü bu iade veya değişim potansiyelini ortadan kaldırır. Bu durum, yeniden boyutlandırma veya herhangi bir tür tamir işini içerir.

Promosyon ürünleri garanti politikamızdan hariç tutulabilir.

Lütfen aşağıdaki form aracılığıyla garanti talebinde bulunun, ekibimiz size 1-2 iş günü içinde dönüş yapacaktır:

Garanti formu: BURADA

Lütfen satın alınan ürünlerin iadeye uygun olup olmadığını görmek için aşağıda listelenen iade yönergelerine bakın. Türkiye, ABD, Kanada, İngiltere, Avustralya ve Almanya’daki tüm müşteriler için ürün müşteriye ulaştıktan sonra 14 gün içerisinde iade etme hakkı tanıyoruz. Cayma hakkının kullanılması için müşterinin, bu süre içinde www.lymited.com.tr’ adresine e-posta veya telefon ile bildirimde bulunması ve ürünün kullanılmamış olması temel şartımızdır. Kargo ücretleri iade edilmez. Kargo ücretleri iade tutarından düşülür. 

Sizin istek ve talepleriniz doğrultusunda özel olarak üretilen veya kişiye özel değişiklik ya da eklemeler yapılan ürünlerin siparişi iptal edilemez. Bu sebeple, sipariş verirken seçtiğiniz parmak ölçüsüne göre ayarlanan tüm yüzükler, istediğiniz yazının taşına yazıldığı ürünler, altın kısımlarına ya da içine yazı yazdırılan ürünler, sizin isteğinizle yapılan tüm ürünler iptal edilemez ürünler arasındadır.

İade etmek istediğiniz ürünleri, bize gönderildiği gibi, ürün, fatura, irsaliye, sertifika, ürün kutusu, ambalajı ve diğer tüm belge ve malzemelerle birlikte, eksiksiz ve hasarsız olarak, sayfanın altındaki adrese geri göndermeniz gerekmektedir. İade sırasında, kargo firması ya da iadeyi yapan müşteri nedeniyle, ürün ve beraberindeki belge ve malzemelerde oluşan hasar ya da değer kaybı durumlarında sorumluluk iadeyi yapan müşteridedir. İade işlemi için Müşteri Hizmetleri hattımızı arayabilir, ya da [email protected] adresine e-posta atabilirsiniz. Lymited.com.tr’den onay almadan iade işlemi yaparsanız, iadeniz kabul edilmeyip paketiniz geri gönderilecektir.

İadeniz bize ulaştıktan sonra, iade koşullarına uygun olup olmadığı uzmanlarımız tarafından kontrol edilir. İadeniz onaylandığında, 14 gün içinde ürünlerin bedeli size geri ödenir. İadenizin ücretinin hesabınıza yansıması bankanızın işlem durumuna bağlı olup 1-4 hafta arasında sürmektedir.

Hangi beden benim için uygun olur?

Doğru bedeni belirlemek için ürün sayfasındaki beden tablosunu inceleyebilirsiniz. Ölçü alırken rehberimizi kullanarak tam uyum sağlayabilirsiniz.

Bedenim uymadı, ne yapabilirim?

Yanlış beden sipariş ettiyseniz, ürünü teslim aldıktan sonra 14 gün içinde ücretsiz değişim talep edebilirsiniz.

Giyim ürünleriniz nerede üretiliyor?

Giyim ürünlerimiz yerli ve uluslararası tedarikçilerden temin edilmekte olup, kalite standartlarına uygun şekilde üretilmektedir.

Kıyafetlerimde renk solması olur mu?

Ürünlerimizde kullanılan kumaşlar, renk dayanıklılığı testlerinden geçmiştir. Doğru yıkama ve bakım talimatlarına uyulduğunda renk solması minimum seviyede olacaktır.

Triko ürünler nasıl yıkanmalı?

Trikolarınızı düşük sıcaklıkta elde yıkamanız veya hassas yıkama programında yıkamanız önerilir. Kurutma makinesi kullanmaktan kaçının.

Giyim ürünlerini hediye olarak gönderebilir miyim?

Evet, hediye paketi seçeneği sipariş sırasında mevcuttur. Hediye notu eklemek isterseniz, sipariş ekranında talep oluşturabilirsiniz.

Mobilyalarınız demonte mi gönderiliyor?

Evet, mobilyalarımız demonte olarak gönderilir ve kutunun içinde kurulum kılavuzu bulunur.

Mobilyalar hangi malzemeden üretiliyor?

Ürün açıklamalarında kullanılan malzeme türü (örneğin MDF, masif ahşap, metal) detaylı bir şekilde belirtilmiştir.

Ev dekorasyon ürünleri nasıl temizlenmeli?

Ürünlerimiz hassas malzemelerden üretildiği için yalnızca yumuşak bir bezle temizlenmesini öneririz.

Ürünlerinizin garanti süresi nedir?

Mobilya ve dekorasyon ürünleri için 1 yıl üretim hatalarına karşı garanti sunuyoruz.

Mobilya ürünleri için montaj hizmeti sunuyor musunuz?

Genellikle ürünlerimiz demonte veya montaj gerektirmemektedir. 

Ahşap mobilyaların bakımını nasıl yapabilirim?

Ahşap mobilyalarınızı yumuşak bir bezle temizleyin ve doğrudan güneş ışığından koruyun. Kimyasal temizleyicilerden kaçının.

Kırık veya hasarlı ürün teslim aldım, ne yapmalıyım?

Hasarlı veya eksik parçalar için lütfen teslimattan sonraki 14 gün içinde müşteri destek ekibimize başvurun. Değişim sürecini hemen başlatırız.

Ev dekorasyon ürünleri nasıl temizlenir?

Hassas dekorasyon ürünleri için kuru ve yumuşak bir bez kullanmanızı öneririz. Ürünlerin üzerinde belirli bir talimat varsa ona uygun şekilde hareket ediniz.

Mobilyalarımı iade etmek istiyorum, mümkün mü?

Ürün kullanılmamış ve orijinal ambalajında olduğu sürece 14 gün içinde iade talebinde bulunabilirsiniz. Özel sipariş ürünlerde iade yapılamaz.

Büyük Mobilya Teslimatı Nasıl Yapılıyor?

Büyük mobilyalar apartman dairesine, bina girişine teslim edilir ancak daire veya herhangi bir mekanın içine taşıma hizmeti sunulmaz. 

Ürünleriniz hangi kargoyla gönderiliyor?

Mobilya ve büyük boyutlu ürünler özel taşıma şirketleriyle gönderilir. Siparişiniz kargoya verildiğinde takip bilgileri sizinle paylaşılır.

Lymited.com.tr adresinde kullanıcı girişi yapın, hesabınıza gidin ve “Siparişlerim” seçeneğini tıklayarak sipariş durumunuzu gözden geçirin. Siparişiniz paketlenip kargoya verilmeye hazır olduğunda, size bir takip numarası e-posta ile gönderilecek ve kargo size ulaşana kadar aktivitesini takip edebileceksiniz.

Hesabınız yok mu?

Sorun değil! Şimdi siparişi vermek için kullandığınız aynı e-posta adresi ile bir hesap oluşturabilirsiniz böylece siparişiniz “Siparişlerim” altında görünecektir. Takip numaraları siparişiniz paketlendiği anda otomatik olarak gönderilir. Kurye paketi alıp sisteme takip numarası girildiğinde, takip numarasını siparişiniz hakkında bilgi almak için kullanabilirsiniz. Bu birkaç saat sürebilir ve siparişiniz hafta sonu paketlendi ise, bir sonraki iş günü güncellenecektir.

DURUM

BU NE ANLAMA GELIYOR?

İşlemde

Siparişiniz yerine getirilmesi için ekibimize teslim edilmiştir. Siparişinizdeki tüm ürünler stokta mevcutsa, tipik işlem süresi 3-4 iş günüdür!

Sipariş Hazırlanıyor

Siparişiniz, ekibimize ulaştıktan sonra stokta olup olmadığının kontrol edilme aşamasıdır. Stokta yoksa veya özel istek ve talepleri uyarınca üretilen ya da üzerinde değişiklik veya ilaveler yapılarak kişiye özel üretim olan ürünlerin hazırlanması aşamasıdır.

Kargoya Verildi

Yaşasın! Siparişiniz paketlendi ve size doğru yola çıktı. Herhangi bir etkinliği veya hareketi yansıtmak için takibin kuryenin sistemine taranmasının biraz zaman alabileceğini lütfen unutmayın.

Siparişinizde herhangi bir değişiklik yapmanız gerekiyorsa, siparişi ayarlama, iptal etme veya kargo adresini değiştirme dahil, lütfen siparişi verdikten sonra 24 saat içinde bize ulaşın. Lütfen ekibimizin siparişinizi mümkün olan en kısa sürede göndermek için çalıştığını unutmayın, bu nedenle talebinize göre siparişinizi iptal etme veya güncelleme şansımız olmayabilir.

Harfli veya size özel üretilecek parçalar için, sipariş verildikten sonra siparişi iptal etme veya güncelleme imkanımız yoktur.

Tüm müşterilerimize 14 günlük değiştirme imkanı sunuyoruz. Lütfen sipariş onay e-postanızı, sipariş kartınızı veya hediye makbuzunuzu hazır bulundurun. Değiştirmeye uygun olmak için, tüm ürünlerin İade Politikamızda listelenen aynı iade koşullarını karşılaması gerekir.

Sepetim
Dilek listesi
Son Görüntülenen
Ürünleri karşılaştır (0 Ürünler)
Ürünü Karşılaştır
Ürünü Karşılaştır
Ürünü Karşılaştır
Ürünü Karşılaştır
Kategoriler